Veelgestelde vragen


  • Bestellen


  • Zo kun je gemakkelijk een boek personaliseren en bestellen:

    1. Kies hier een van onze vele prachtige verhalen.

    2. Klik op “Personaliseer dit boek” en vul de persoonlijke gegevens van het kind in.

    3. Klik op “Sla op en bekijk voorbeeld” om te controleren of alle ingevulde gegevens correct zijn. Als je iets wilt veranderen, klik je op “Bewerk gegevens”. Als je helemaal tevreden bent, klik je op “Leg het boek in je winkelwagentje”.

    4. Accepteer de Algemene Voorwaarden en klik op “Naar de kassa” om je bestelling af te ronden.

    5. De laatste stap is het invoeren van je factuur- en leveradres. Klik daarna op “Naar betalen” om je bestelling af te ronden.

    Zodra je bestelling is afgerond, sturen we je een bestelbevestiging en een factuur. Het is belangrijk om heel goed te controleren of alle gegevens die je hebt ingevuld correct zijn, zodat er geen fouten in je boek(en) komen te staan. Houd er rekening mee dat je je bestelling alleen binnen het 1e uur nog kunt wijzigen. Daarna wordt hij doorgestuurd naar onze drukkerij en is het niet meer mogelijk om de gegevens aan te passen.
  • Je vindt boeken voor de leeftijdsgroepen 0-4 jaar en 5-10 jaar in de linkerbovenhoek van onze overzichtspagina.

    Ben je op zoek naar een boek voor een specifiek aantal kinderen, gebruik dan onze zoekfunctie “Categorieën” in de rechterbovenhoek. Je vindt hier o.a. de categorieën Belangrijke gebeurtenissen, Dieren en Bestsellers.
  • Bij Mijn Liefste Boek kun je boeken bestellen in meer dan 20 verschillende talen. Als je een boek in een andere taal wilt bestellen, klik je eerst hier op het gewenste boek.

    Nu kun je naast het boek klikken op het vlaggetje en een keuze maken uit de lijst van beschikbare talen. Komt de gewenste taal bij een bepaald boek niet voor, dan betekent dit, dat het boek niet is vertaald in de gekozen taal.
  • Onze producten zijn voortdurend in ontwikkeling, zodat we kunnen inspelen op de wensen van onze klanten. De nieuwere boeken kunnen in hogere mate worden gepersonaliseerd dan de oudere boeken. Er zijn meer mogelijkheden om huidskleur, haarkleur en haarstijl aan te passen en er zijn extra opties bijgekomen, zoals de bril, de baard en de hoofddoek.
  • Controleer je map ongewenste berichten ("spam"), want daar kan je bestelbevestiging in terecht zijn gekomen. Als je de bevestiging daar niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@mijnliefsteboek.nl
  • Leveren


  • Onze levertijd is 5-6 werkdagen, ingaand op de eerste werkdag nadat je bestelling bij ons is binnengekomen.
  • Als je bestelt op Mijnliefsteboek.nl en een Nederlands adres invult, wordt je pakketje bezorgd door PostNL. Vul je een Belgisch adres in, dan wordt je pakketje bezorgd door Bpost. We versturen onze boeken als brievenbuspost. Naast Nederland of België kun je je bestelling nog naar ruim 30 andere landen laten versturen. Deze landen en de beschikbare levermethoden worden zichtbaar zodra je op onze website het leveradres invoert.
  • Ja, je kunt een ander leveradres kiezen. We kunnen het pakketje rechtstreeks voor je naar de gelukkige ontvanger sturen.
  • Als je meer dan 4 boeken bestelt, splitsen we je bestelling op in meerdere zendingen. Dit doen we om onze producten zo goed mogelijk te beschermen terwijl ze onderweg zijn. Ook als je zowel boeken als posters bestelt, splitsen we je bestelling op in meerdere zendingen. Onze boeken hebben namelijk een ander formaat dan onze posters.
    Wordt je bestelling opgedeeld in meerdere zendingen, dan ontvang je aparte Track & Trace-nummers, die afzonderlijk kunnen worden gevolgd. Geen zorgen: er wordt slechts één keer verzendkosten in rekening gebracht!
  • Betalen


  • Als je een kortingscode wilt gebruiken, voer je deze als volgt in je winkelwagentje in:

    1. Ga naar je winkelwagentje en klik op “Heb je een kortingscode?” onder het besteloverzicht.
    2. Voer nu je kortingscode in en klik op “Code toepassen”.
  • Alle bestelinformatie wordt uitsluitend verzonden naar het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven. Er wordt geen fysieke factuur met je bestelling meegestuurd.
  • Klachten


  • Als je een fout hebt ontdekt in de tekst of in de illustraties, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@mijnliefsteboek.nl. We kijken dan samen waarom de fout is opgetreden en vinden vervolgens een passende oplossing.
  • Als je pakketje door onvoorziene omstandigheden beschadigd is geraakt, helpen we je natuurlijk graag! Neem contact met ons op via info@mijnliefsteboek.nl. Vergeet niet je bestelnummer door te geven en een foto van de schade toe te voegen.
  • Cadeauverpakking


  • Ja, je kunt een cadeauverpakking toevoegen wanneer je je bestelling plaatst, zodat je het boek mooi verpakt rechtstreeks naar het kind kunt sturen. Met de feestdagen kun je kiezen voor een Sinterklaas- of kerstcadeauverpakking. De factuur wordt niet in het pakketje gestopt, maar per e-mail verzonden.
  • Anders


  • Bij Mijn Liefste Boek gaan mooie verhalen hand in hand met respect voor het milieu. Daarom hebben onze producten het Nordic Swan Eco-label en zijn ze FSC-gecertificeerd. Dit betekent dat we voldoen aan hoge milieunormen en garanderen dat het papier afkomstig is uit verantwoord beheerde bossen. Onze website is CO2-neutraal, waarbij de door de website veroorzaakte CO2-uitstoot wordt gecompenseerd door te investeren in klimaatprojecten en groene energie. Daarnaast wordt elk product op maat gemaakt. We hebben geen grote voorraden van onze boeken, wat resulteert in minimaal afval.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag!

Mijn Liefste Boek
Skejby Nordlandsvej 311, DK-8200 Aarhus N 
info@mijnliefsteboek.nl



info@mijnliefsteboek.nl

DK36088966